Sunday 16 October 2011

Portuguese delicacies that make me happy ;-)

Um café e uma queijadinha :-) :-)
From Lisboa 2011
Saladinha de Polvo :-) :-) Thanks Leonor, Pedro, Helena and Sara! :-))
From Coisas Minhas
Leitão (Restaurante Manjar dos Templários) :-) :-) Thanks Aida, Pedro and Leonor :-)
From Coisas Minhas
The following ones were very special to me ;-) Pancakes by my 9 years old goddaughter, Helena :-)
From Coisas Minhas
Jelly with Dates by my godmother :-)
From Coisas Minhas
There were other delicacies that made me happy, shared with very special friends and family, but I didn't always have my camera with me, sorry. Next time, then... :-) Have a nice week :-)

4 comments:

Claudia Gibson said...

Yummy!!!! Those delicacies make you happy but they make us HUNGRY!! As we say here: ''Mmmmm, riquiiiiísimoooooo!!!!
Un beso

Presépio no Canal said...

LOL

See these ones ;-)

Last year, in Costa Nova ;-)

http://presepiocomvistaparaocanal.blogspot.com/2010/09/costa-nova-and-aveiro.html

Besitos, Claudia! :-)

Sami said...

Nao conhecia jelly com damascos.
Salada de polvo e queijadas, ummhhh q delicia!

Presépio no Canal said...

Foi o toque especial da minha madrinha, Sami ;-) E como sabe que eu me pelo por gelatina e nao gosto das que se vendem aqui, caprichou no mimo :-)
Adoro queijadinhas e o nosso cafe Delta, ai, ai...tudo tao bom!! E por € 1.40, enquanto aqui, so um cafe custa a volta de €1.90. E raro tomarmos cafe fora de casa. Muito dinheiro ao fim do ano e a qualidade nao justifica.
Ja em Portugal, foi quase todos os dias :-))
Bjs!!