Sunday 23 June 2013

Blof and Cristina Branco:"Herinnering Aan Later"


Bom Domingo!
Have a nice Sunday!

 


Vou deixar esta cidade 
Passar a corrente do rio
É o inverso da saudade 
Vou procurar um caminho 
P'ra ficar perto de ti 
P'ra te sonhar longe daqui 

Entre nós, entre nós 
A saudade de amanhã 
O mar é tão salgado 
Um mar de saudade 

Het land was niet het mijne 
En de zee niet diep genoeg 
Voor de onbestemde verten 
Waar mijn hart om vroeg 
Ik kan alleen maar bij je komen
In de dromen voor de boeg

Tussen jou en mij 
De herinnering aan later 
Het nu zo zoute water 
Had beloofd om zoet te zijn 

Nooit meer naar huis 
(Deixo o meu lar) 
Alles blijft vrij 
(Vou seguir livre) 
De dakens en dekens 
(Sem mais amarras contra a maré) 
Betekenen niets meer voor mij 

Het is omgekeerde heimwee 
En de belofte van de zee 
En dat verlangen neem ik mee

Tussen jou en mij
(Entre nós, entre nós)
De herinnering aan later
(A saudade de amanhã) 
Het nu zo zoute water 
(O mar é tão salgado) 
Had beloofd om zoet te zijn 
(Um mar de saudade) 
Tussen jou en mij 
Ligt de oudste brug ter wereld 
(A saudade de amanhã) 
Ontmoet me halverwege 
(O mar é tão salgado)
En ik zal bij je zijn 
(Um mar de saudade)

2 comments:

ana said...

Gostei muito. Um belo Domingo.
Beijinhos. :))

Presépio no Canal said...

Já vi que ambas gostamos de Cristina Branco. ;-) Um belo Domingo para ti também. Beijinhos. :-)